01 November 2011

updated...

Alhamdulillah...

akhirnya terlaksana juga hajat mahu membuat banner blog yang baru. sudah sekian lama meninggalkan aktiviti ber'photoshop'. kali terakhir ketika masih menuntut di universiti dahulu. banyak ilmu-ilmu tentangnya lupa. terkial-kial nak menyiapkan satu banner. walau tidak sehebat dan secantik mana tetapi masih berpuashati dengan kerja tangan sendiri. bandingan dengan kreativit orang lain, saya jauh ketinggalan kerana sejujurnya saya bukanlah seorang yang dilahirkan sebagai insan seni. maka kreativiti itu agak terbatas. dulu selalu bermonolog "kalau la saya diberi pilihan oleh Allah saya mahukan skill melukis" tapi sedar diri bahawa setiap manusia Allah mengurniakan keistimewaan dan bakatnya yang tersendiri. bersyukur.



nota saya~
* bila ber'photoshop' dalam hati berkata.. sungguh saya rindu pada dia..
* sengaja menggunakan gambar AP7.0 kerana itulah versi pertama saya kenal dan belajar tentangnya

No comments: