11 December 2009

:: pertunangan+pernikahan+resepsi ::

23 zulhijjah 1430H

bila sebut cuti sekolah, kenduri kahwin adalah antara event yang berada dalam list utk dihadiri.. memenuhi undangan orang itu wajib. bila disemak di dalam list saya, agak berderet juga undangan yang perlu dipenuhi.. undangan dari sahabat2 saya juga dari teman-teman suami.. ada masa berlaku pertembungan tarikh tetapi di lokasi yang jauh berbeza.. bagaimana untuk dipenuhi? sedaya upaya kami akan penuhi tetapi kami memohon kemaafan jika ada yang tidak dapat kami penuhi dek kerana kesempatan masa, kejauhan lokasi, dan beberapa hal lain yang tidak kami duga kehadirannya. jika diikutkan hati saya ini mahu saja saya hadiri dan raikan hari bahagia setiap dari mereka. apatah lagi kepada sahabat-sahabat yang pernah meraikan saya suatu ketika dulu, tetapi perancangan Allah itu adalah yang terbaik.. walaubagaimanapun, SELAMAT PENGANTIN BARU & SELAMAT BERUMAHTANGGA ditujukan khas buat kalian semua samada yang baru sahaja mahupun bakal bergelar raja sehari...

raqi & madiha :: nurdeen & masyfuah :: maisarah & ustz halim :: nadiah & lukman :: raihana & dzulkhairi :: faisal & adha :: anisa fadzil :: huda & hairi :: anuar hasin & hazwani
kepada pasangan yang tidak tersebut, doa kami juga untuk kalian moga bahagia kekal ke akhir hayat..

note : congrats to aizat & mislina for ur sweet newborn, nurhanis aufa..bahagianya menjadi ibu dan ayah

No comments: