13 January 2012

keringat dibayar keringat


seminggu berkampung di batu pahat kerana suami berkursus di kluang.. hari ini baru dapat online.. tengok balik gamabr-gambar sewaktu majlis perkahwinan saya 3 tahun yang lalu.. rasa sebak dan terharu. ramai sahabat yang hadir meraikan saya dan suami. baik yang dekat mahupun yang jauh. sungguh saya sangat terharu. terima kasih sahabat-sahabat! usaha kalian untuk hadir saya benar-benar hargai. walaupun penghargaan itu bukanlah atas nama harta atau wang ringgit, namun saya sentiasa mendoakan kebaikan untuk anda semua.

bakal menerima ahli baru dalam keluarga. sepanjang percutian saya 3 bulan ini, rupa-rupanya saya kesibukan dalam mengurus majlis pertunangan dan pernikahan abang saya. tidak saya duga, dalam masa 3 bulan ini, abang saya bakal bertukar status. saya kena mengubah hantaran! tangan saya kaku, tidak berseni langsung. maka saya buat sahaja apa yang termampu saya buat. terima aje la ye..

gambar pada entri ini adalah hasil sentuhan saya untuk majlis pertunangan. hanya 3 dulang untuk majlis tersebut kerana ianya dibuat secara bersederhana.

saya hanya mereka hantaran bagi coklat dan kotak kek. bagi bekas cincin itu saya hanya buat final touch. menambah mana yang perlu sebab saya tidak ada kemahiran bermain dengan sireh.. ehe. bukan mahu menunjuk, saja suka-suka kerana ini adalah sebahagian dari projek dalam cuti saya. kalau dulu abang sibuk mengurus majlis saya, kali ini saya pula. keringat harus dibayar dengan keringat..!


nota saya~ sedang memikirka idea dan konsep untuk hantaran di hari pernikahan pula..bizi sungguh ye..=)
~ sebak pulak bila abg mau kawen.. abg kesayangan 'diambil' org..(k.fadhlina jgn marah ye..=)

No comments: