23 January 2012

husnaa vs fadhlina ~ selamat pengantin baru

alhamdulillah.. sudah terlaksana hajat membina masjid, mendiri mahligai bahagia. moga Allah memayungi mereka dengan barakah,mawaddah dan rahmah di setiap inci kehidupan mereka. hidupkanlah rumahtangga yang dibina dengan syariat Islam yang sempurna moga zuriat yang bakal lahir menjadi saham syurga buat kamu di alam kekal abadi.

di hati saya tidak putus mendoakan kebahagiaan buat mereka. saat lafaz sakinah itu, hati saya sayu. jatuh juga airmata ini walau ditahan. airmata gembira barangkali. ye, jauh disudut hati saya sangat gembira mereka telah disatukan. baru kini saya mengerti perasaan mak abah serta adik beradik saya saat saya dinikahi oleh suami. bercampur baur. tidak tahu arah tuju perasaan dalam hati ini. namun kini, perasaan sudah semakin stabil. atau adakah saya sahaja yang berperasaan begitu..hanya Allah sahaja yang mengetahui...
" BARAKALLAHULAKA WA BARAKA A'LAIKA WA JAMA'A BAINAKUMA FI KHAIR "

pengantin
husnaa & fadhlina

tarikh
21.01.2012

nota saya ~ SELAMAT PENGANTIN BARU abg & k.ina


No comments: